S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Nově ZÁSILKOVNA - doprava přes ZÁSILKOVNU se řeší individuálně podle velikosti zásilky. V případě zájmu stačí napsat do poznámky objednávky. 

Profily délky 200cm je možné zaslat pouze společností TOPTRANS !!

CENA DOPRAVY zásilky - délky 2m - je 369,- Kč s DPH!!!! 

Výpis z obchodního rejstříku

 

 

Anketa

Co v našem e-shopu oceňujete

Sortiment 35% Ceny 24% Přehlednost 22% E-shop mi nevyhovuje 20%

» reklamace protokol (vzor)
Reklamace (vzor)

Uplatnění reklamace (reklamační list)

Kupující:

Jméno a příjmení: Adresa: Telefon: E-mail:

Prodávající:

 

LEDuniversal s.r.o.

Těšínská 305/444

Ostrava Radvanice

71600

Reklamované zboží:

Označení zboží: Datum prodeje: Číslo kupního dokladu:

Popis závady:

 

Obsah balení při předání:

 

Preferovaný způsob vyřízení reklamace (Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ obchodních podmínek):

a) oprava

b) výměna

c) sleva

d) odstoupení od smlouvy

Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně uvedení doby jejího trvání.

Datum uplatnění reklamace:

Podpis kupujícího:

NmE4Mj